reklama

Ako som chcel prezentovať svoje rodné mesto Lučenec

Chcel som konať, nielen písať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veľmi rád by som sa s čitateľmi podelil o svoju osobnú skúsenosť o tom, ako sa je schopné Mesto Lučenec propagovať v zahraničí a tým rozvíjať turistický ruch, prípadne zaujať potencionálnych zahraničných investorov. Všetci kandidáti na primátora Mesta Lučenec, vrátane mňa, sa vyjadrovali k otázke: „Mohol by podľa vás rozvoj turizmu pomôcť tomuto regiónu?” Nechcel som len teoretizovať a preto som využil možnosť prezentovať svoje rodné mesto Lučenec v zahraničí, na prestížnej medzinárodnej konferencii v Luxemburgu, ktorú usporadúva EUROFEDOP, ako vrcholný odborový orgán v rámci Európskej únie, ktorý pôsobí ako významný poradný orgán Európskej komisie. Téma konferencie bola mimoriadne zaujímavá a užitočná aj pre naše mesto: Rozvoj miestnej a regionálnej správy a samosprávy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel som využiť prítomnosť účastníkov z jedenástich štátov Európskej únie, prevažne zo štátov západnej Európy, k tomu, aby som pozitívne zviditeľnil naše mesto a to pre rozvoj turistického ruchu a taktiež preto, aby sa o krásach nášho mesta, o vzdelaných a šikovných obyvateľoch, ale aj o nevyužitom priemyselnom parku JUH a nedostatku investorov mohli dozvedieť aj zahraniční predstavitelia samosprávy.

Preto som včera osobne navštívil Mestské informačné centrum a požiadal som kompetentnú zamestnankyňu o propagačné materiály o našom meste, pretože som vedel, že Mesto Lučenec pravidelne prispieva zo svojho rozpočtu nie malými čiastkami na vydávanie kníh a propagačných materiálov o našom meste. Naši poslanci mestského zastupiteľstva pomerne pravidelne navštevujú družobné mestá v zahraničí, kde by sa mali snažiť naše mesto pozitívne zviditeľňovať. Nechcel som zostať len pri napísaní článku do Novohradských novín, ale reálne som chcel pre naše mesto niečo pozitívne urobiť. V Mestskom informačnom centre som odovzdal svoju pozvánku na medzinárodnú konferenciu s očakávaním, že obdržím materiály, ktoré naše mesto pozitívne vykreslia u zahraničných partnerov. Veľké bolo preto moje sklamanie, keď mi bola odovzdaná malá igelitová taška s 15 ks maličkých a tenkých brožúrok a 4 malé kalendáriky na rok 2014 (foto prikladám). Ak sa naše mesto má takto zviditeľňovať v zahraničí a takýmto rozsahom poskytnutých materiálov prilákať turistov a investorov, máme sa za čo hanbiť.

Jozef Oravec

Jozef Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rodák z Lučenca a vzhľadom na to, že ma zaujíma život v našom meste a trápia ma kroky súčasného vedenia mesta, vďaka občanom Lučenca som bol zvolený za poslanca za volebný obvod č. 5. Som starostlivý rodič osemročnej dcérky Patrície a vzorný manžel manželky Adriany. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu