reklama

Má niekto obavy z predvolebnej moderovanej diskusie v rádiu?

Dňa 4.11.2014 sa v Rádiu Regina mala uskutočniť moderovaná diskusia s kandidátmi na post primátora Mesta Lučenec na tému: Problémy mesta Lučenec a plány na ich odstránenie. Neuskutočnila sa. A prečo?

Písmo: A- | A+

Dňa 29.10.2014 som ja a aj mojich päť protikandidátov na primátora mesta Lučenec, dostal pozvánku do živého a moderovaného vysielania v Rádiu Regina, ktoré sa malo konať 4.11.2014 od 17:15 do 18:00 hod. Témy boli veľmi zaujímavé a určite by zaujali pozornosť poslucháčov nielen z Lučenca:

  1. najväčší problém mesta a jeho riešenie

  2. hospodárenie a dlhy mesta

  3. doprava – MHD a stav ciest

  4. školstvo, zdravotníctvo a sociálne veci

  5. životné prostredie, kultúra, šport

  6. ako si predstavujete mesto o 4 roky

Uvítal som toto pozvanie a okamžite som svoju účasť v rádiu aj potvrdil. Musím uviesť, že som sa do diskusie zodpovedne pripravoval a mal som spracované všetky témy, ktoré sa týkajú nášho mesta, vrátane návrhov konkrétnych riešení v prospech nášho mesta a jeho občanov. Veľké bolo preto moje sklamanie a aj nemilé prekvapenie, keď mi tri hodiny pred začiatkom vysielania volal riaditeľ Rádia Regina so správou, že musia zrušiť vysielanie, nakoľko sa malo jednať o diskusiu a ja som bol jediný z kandidátov na primátora, ktorý prijal pozvanie. Riaditeľ uvedeného rádia povedal, že sa moji protikandidáti ospravedlnili pre pracovnú zaneprázdnenosť. Prekvapilo ma to, keďže ja sa nemienim na nič vyhovárať, pre účely volebnej kampane čerpám v práci dovolenku a čas som si nájsť vedel. Napadá má preto otázka: „Má niekto strach čeliť otázkam moderátora, alebo nebodaj verejnosti?” Mrzí ma tiež to, že sa zamestnanci rádia (podľa vyjadrenia riaditeľa) zodpovedne na reláciu pripravovali, spracovávali rešerše a pripravovali si otázky o našom meste, ktoré by sa mohlo aj touto formou zviditeľniť. Postoj mojich protikandidátov nepovažujem za férový voči týmto zamestnancom, ktorí sa snažili a pracovali v prospech toho, aby sa vysielanie uskutočnilo. Im zrejme záležalo na informovaní verejnosti viac, ako mojim protikandidátom. Je to smutné...

Jozef Oravec

Jozef Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rodák z Lučenca a vzhľadom na to, že ma zaujíma život v našom meste a trápia ma kroky súčasného vedenia mesta, vďaka občanom Lučenca som bol zvolený za poslanca za volebný obvod č. 5. Som starostlivý rodič osemročnej dcérky Patrície a vzorný manžel manželky Adriany. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu